12 Haziran 2009 Cuma

İŞTE BUNA SEVİNDİM

Değerli Yanyalılar. Bir gün önce bloguma koyduğum yazımda; "...bütün Yanyalılar’ı sanal bir çatı altında toplamak, tanıştırmak..." arzumu belirtmiştim. Bu sabah Kanada'da yaşayan ve benim hem çok sevdiğim hem de en eski (ilkokuldan beri) arkadaşım, dostumdan gelen e-mektuba bakarsam galiba bu arzum gerçekleşiyor. Beni en çok üzen bu olayı ninemin ve annemin görememiş olmasıdır.
İşte gelen ileti:

"Sevgili Bülent, geçen gün buraya 5 sene önce gelmiş olan bir Türk aileyi ziyarete gitmiştik. Orada sehpanın üzerinde senin ikinci kitabını görünce çok şaşırdım. Heyecanlandım, sordum onlara, meğerse Özen'in annesi de Yanyalı’ymış. Kızına senin kitabını alıp yollamış. Çok iftihar ettim, arkadaşım olduğunu söyledim, ben son kitabını bitirmek üzereyim, bitirince kendilerine vereceğim, Çok sevindiler. Benim de gurur vesilem oldun. Sağol."

Canım dostum Ertan Aydın'a ve bütün Yanyalılar’a teşekkür ederim

Hiç yorum yok: