12 Haziran 2009 Cuma

GENÇ YANYALILAR BİLGİ AKIŞINI DEVAM ETTİRİYORLAR.

İncelemekte olduğunuz blogumu hazırlamakta iki amacım vardı:
Yanyalı aileme şükran borcumu ifade etmek ve
benim gibi düşünen bütün Yanyalı nesilleri sanal bir çatı altında toplamak, tanıştırmak.
Birinci arzumu kendimce gerçekleştirdim diye düşünüyorum. İkincisinin hızla oluşmasına da bir çok 2. ve 3. nesil Yanyalı yardımcı oluyor.
Çok mutluyum ve teşekkür ederim.
Şimdi de son olarak Sayın BURAK EPİR'den aldığım e-postayı paylaşıyorum:


"Merhaba Bülent Bey

Renda'lar ve Epirden'ler akrabalarımız olur.
Babam Prof. Bulent Epir (1928-1991)ODTÜ Bilgisayar Mühendisliği bölümü'nün kurucusudur. Halam Prof. Nevin Selen (Epir) (1925-2007) Anadolu Üniversitesi'nde Alman dili ve Edebiyatı hocasıydı.
Babannem Afife Epir (1903-1984), Büyük Teyzem Vasfiye (1907-1990), Buyuk Dayim Vasıf (...- 1974) Sümerbank'ta çalışmış, Almanya'da 1920'lerde eğitim almış Makina Mühendisi; En büyük Dayim Atıf (...-1976) Makina Kimya'da çalışmış ve Almanya'da 1920'lerde eğitim almış Makina Mühendisi.
Onların babaları Abdürrahim, abisi Preveze'nin son Türk Belediye Baskani Yahya ve onların babası Hasan Şeyh."


Teşekkür ederim Sayın Burak Epir.

Hiç yorum yok: