29 Temmuz 2009 Çarşamba

BLOG DEYİP DE GEÇMEYELİM !

Aşağıda dün aldığım bir e-postayı sizlerle paylaşmak istedim. Bu yazıyı göz yaşları içinde okudum. Çünkü benim doğduğum günü bilen, bana emeği geçmiş bir Yanyalı Hanımefendinin torunu yazmış... benim kim olduğumu bilmeden. Kaybettiğim muazzam bir hazineyi bulmuş gibi oldum.
Hey kaymeni Dunya hey, ne kadar küçükmüşsün !

"Merhaba Bulent Bey,

Anneannem Naciye (Dulagil) Dikmen 1908-1998, Yanya dogumludur, Annesi Fethiye Hanim ve Babasi Yanya Hastanesinin (belkide son Turk) Bas Hekimi Doktor Hasan Dulagil'dir. Yanya dustukten hemen sonra mubadele oncesi Yanyadan ayrilan ilk Turk ailelerindendirler. Prof Dr Melek Delilbasi, Renda'lar, Epir'ler akrabamiz olur ve Sayin Burak Epir'in bahsettigi Teyzesi Vasfiye'yi cocukluk gunlerimden cok iyi hatirliyorum. Ben 3'uncu genc nesil Yanyali olarak sayfanizi ve calismalariniz destekliyorum ve sonsuz tesekkurleri'mi sunuyorum"

Hiç yorum yok: