23 Kasım 2018 Cuma

BU KEZ AYVALIK HAVASI ESECEK BLOĞUMDA

Bir gün bir e-posta aldım, hiç tanımadığım bir Ayvalıklı'dan.
Hezarfen Kaan Köksal adı vardı iletisinin imza yerinde. Kimliğini belirtmiş ve bir yakını hakkında bilgi araştırdığını yazmış. Yakını olan Yanyalı ile ilişkisini derinleştirmek istiyor. Yardımcı olmak için bazı Yanyalı dostlara ve tabii ki en derinlere inmiş olan sevgili Volkan Vural'a haber uçurdum. Her zamanki gibi yardımcı oldu. Ben de teması ilerlettim. Kitaplarımı gönderdim. Kendisi genç bir Yanyalı torunu. Sağ olsun o günden beri yazışıyoruz, haberleşiyoruz, belge ve bilgi alış verişi yapıyoruz. Son olarak bana çok önemli bir belge gönderdi ve bloğumda yayımlayarak sizlerle paylaşmama izin verdi.
Belge 1925-1927 yılında Ayvalık'a iskân edilen Yanyalı ailelerin listesi. 
Paylaşıyorum.
Belki tanıdıklarınız vardır.



Hiç yorum yok: