26 Haziran 2017 Pazartesi

BİR ÖNERİYİ PAYLAŞIYORUM:

Fransa'da yaşayan, ama sık sık vatanına gelip giden altmış yıllık arkadaşım, kara yoluyla yaptığı yolculuklarında Yunanistan üzerinden gelirken konakladığı ve yemeklerini yediği adreslerden çok memnun olduğu için, sohbetlerimiz sırasında o mekânlar hakkında bana verdiği bilgileri sizlerle paylaşmak istedim. Bir kenara yazarsanız belki bir gün siz de "İyi ki not almışım" dersiniz.
Her iki mekân da Kavala'ya bağlı İRAKLİTSA sahil kasabasındadır. Bunlardan lokanta olanında ben de yemek yemiştim ve memnun kalmıştım. Üstelik son zamanlarda yemek listesini Türkçe de hazırlamışlar. İşte kartları:



Konaklama tesislerine gelince, uzun uzun anlatmak yerine broşüründen bazı alıntılar yapıyorum.
İşte ELENA



Ve işte STUDİOS KATERİNA



Hiç yorum yok: