2 Temmuz 2012 Pazartesi

GECİKMİŞ BİR ÜZÜNTÜLÜ HABER

"Sayın Kocamemi,
Yanya doğumlu anneannem Münevver Demirel'i 90 yaşında dün kaybettik, bugün 17:15'te Pendik camii'nden ikindi namazını müteakip cenazesi kalkacak. İrtibatta olduğunuz Yanyalılar'a duyurursanız sevinirim.
Anneannem Yanyalı Karakadıların kızıydı, oralardan sevgi ve özlemle bahsederdi çok küçük gelmesine rağmen . Ben de memnun olurdu diye düşünerek irtibata geçmek istedim.
Saygılarımla,
Torunu
Ezgi Basıkoglu Ceryan"
 
Değerli Yanyalılar;
Bu üzücü haberi aldığımda Sapanca'ya bağlı İlmiye Köyü yakınlarında bir sitedeydim ve internet bağlantım olmadığı için kasabaya inip bir internet kafeye girdiğimde gecikmeli olarak öğrendim. Hâlen bu bölgedeyim. Haberi gene aynı internet kafedeki bağlantı sayesinde geçiyorum.
Yüce Yaradan'un merhumeden rahmetini esirgememesi ve nurlar içinde yatırması için dua ediyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İlginize , iyi dileklerinize ailem adina tesekkur ederim.
Saygilarimla,
Ezgi Basikoglu Ceryan