24 Mayıs 2010 Pazartesi

Blogumu ziyaret eden Sayın .. 'a teşekkürlerimle aşağıdaki iletisini sizinle paylaşıyorum

"Sayın Bülent Bey,
Yanya sitenizi çok faydalı ve değerli buldum.
Nacizane bir ek yapmak istedim. Belki sitenizde isimleri yer alıyor ama ben rastlayamadım ama gene de iletmek istiyorum.
Ali Aksüt, (bürokrat- filat hatıraları kitabına dikkat) ve oğlu Sadun Aksüt (Türk sanat Musikisine katkıları büyük) ve şu an aklıma gelen diplomat Gündüz Aktan...
Gündüz Bey'in soyadaını kontrol içn google girdiğmde Yanyalı fehmi lokanntası sitesinde ayrıca şu isimler de çıktı ki zaten bazı isimleri sitenizde görmüştüm...
....
Yurdumuzda isim yapmış birçok Yanyalı vardır. Cumhuriyet döneminde bunların katkıları görülmüştür. Bunlardan İzettin Çalışlar (Atatürk'ün Milli Mücadelede silah arkadaşı) Abdülhalik Renda (Yeni kurulan hükümetlerde meclis başkanlığı yapmıştır), Nusret Karaosmanoğlu (İşgalciler tarafından asılmıştı), Emekli Vali Ahmet Durmuş Efendi, İbrahim Akten, Sadi Çalışlar ( Eski Bağdat Büyükelçisi), Gündüz Aktan, Onur Öymen, Kenan Bey (Tepedelenli Ailesinden), Kazım Taşkent (Yapı ve Kredi Bankası'nın kurucularından) Haraççı Kardeşler, Dinolar, Diş Doktoru Tevfik Samuray gibi daha birçok ülkesine hizmet eden ünlü vardır."

Hiç yorum yok: