4 Aralık 2009 Cuma

YENİ BİR ARAŞTIRMA

Müyesser (Küçük kız ) ve Teyzesi Hikmet Hanım
Preveze Komutanı Cavit Bey. 1329
Rumeli İstip hatırası Komutan Cavit Bey
Çanakkale Bayramiç 1936
1324 İstip hatırası
Müyesser Hanım

Dün telefonla arandım. Muğla/Yatağan Belediye Başkan Yardımcısı Sayın Tarcan Oğuz arıyordu. Yanya üzerine kitap yazıyormuş, Blog'umu görmüş ve önem verdiği bir Yanyalı hakkında bilgim olup olmadığını merak etmiş. Bilgim yok ama bu Blog ilk hazırlamaya karar verdiğimde tahmin bile edemediğim şekilde "Merkez" olmaya başladı diye de çok mutlu oldum. Aranan kişi muhtemelen 1911 Yanya doğumlu. Sayın Tarcan Oğuz'un elinde bu kişi ve ailesiyle ilgili belgeler varmış. Aşağıda bana gelen e-postadaki bilgileri, yukarıda da fotoğrafları yayınlıyorum. Bilgi sahibi olan varsa doğrudan bana yazabilir ya da Sayın Tarcan Oğuz'u 0252. 572 30 09 numaralı telefonundan arayabilir veya e-posta: tarcanoguz@hotmail.com yazabilir.

"Öğretmen Müyesser Meliha 1911 Yanya doğumlu. 1911 yıllarında Yanya Jandarma Alayı komutanı Cavid Bey'in kızı. Müyesser Hanım öğretmen olarak Çanakkale Bayramiç'te görev yapmış. Teyzesinin adı Hikmet Hanım. Cavit Bey 1323 yılında Preveze'de komutanlık yapmış."

Hiç yorum yok: