10 Ağustos 2009 Pazartesi

NEREDEN NEREYE ? BİR YERDEN BANA !





İzmir'de yaşayan sahaf dostum Sayın Refika Suna
bugün bana bir pasaport gönderdi.
Çok ilginç bulduğum için sizlerle paylaşmak istedim.
Pasaport verilen kişi bir Ermeni ama Yanya 1313 (1897) doğumlu.
Mühürlerden anlaşıldığı üzere pasaport Buenos Aires Büyükelçiliğince verilmiş.
Geçerlilik süresi 3 ay: 30 Eylül 1954 - 30 Aralık 1954.
Şahsın adı: Armenuhi Gülyüzlü.
Babasının adı: Ohan Fikri
Adresi: Colonel Diaz, 1711 Buenos aires. Arjantin.
Türkiye'ye seyahat nedeni: Avdet
Pasaportu Baş Kâtip S. Akarcalıoğlu vermiş.
Çıkış damgasında, çıkışın Yeşilköy Hava Alanı'ndan 09 Ekim 1954 tarihinde yapıldığı anlaşılıyor.
Yani pasaport süresininin bitmesine 21 gün kala.
Çıkışta yanında bir kürk götürdüğü yazılı.

Şu dünyaya bakın. Bu belgenin benim elime geçeceği ve bunu sizinle paylaşacağım kimin aklına gelirdi. Hayat insanı nerelere sürüklüyor.

Hiç yorum yok: