22 Şubat 2009 Pazar

ONLARI SEVİYORUM


Her fırsatta şunu tekrarlıyorum:
İngilizler hariç, yeryüzünde yaşayan hiçbir ırka ve özellikle içimizdeki Türk olmayan unsurlara düşman değilim. Özellikle Anadolu’nun her köşesinde birlikte yaşadığımız Rumlar, Ermeniler, Yahudiler, Süryaniler, vb. insanlarımızdan sayısız arkadaşım, dostum oldu ve hâlen de var. Onları benden farklı görmemeye bebekliğimden beri alışığım.
Benim düşmanlarım, Türkiye’nin ve Türklüğün düşmanları ve onlara yalakalık, yataklık edenlerdir. Dolaysıyla Anadolu’yu işgal için gelen Yunan ordusuna katılan, çeteler kurarak içten vuran hain yerli Rumlara düşmanım. Ruslarla birleşerek civanlarımızı arkadan vuran Ermeni çetecilere düşmanım. Yurt dışında lobilerle, gizli (sözde) örgütlerle vatanım ve milletim aleyhine faaliyet gösterenlere düşmanım. Onlara yardımcı olan bizimkilere iki kez düşmanım.
Benim gibi vatanını Türkiye kabul etmiş, Türkiye’nin iyiliğini, güzelliğini isteyen; insanını, komşusunu, askerini, devletini seven ama maalesef azınlık (ki ben bu sözü hiç sevmiyorum) olarak adlandıranları seviyorum. İşte size çarpıcı bir örnek: Yanya’dan Ankara’ya kitabını yazan kahraman Türk süvari subayı İsmail Hakkı Okday’ın kitabında yazdıkları. Ben onları nasıl sevmem ? Nasıl olur da onları bizden ayrı görebilirim.


Not: Resmi tıklayarak büyütüp okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok: