23 Kasım 2008 Pazar

BAŞIMIZ SAĞOLSUN



"Yanya'nın Gözyaşları" isimli kitabım satışa çıktıktan sonra, özellikle Yanyalılar'dan gurur veren methiye ve teşekkürler aldım. Onlar arasında beni arayan iki büyüğüm beni çok duygulandırdı. Çünkü onları görmek annemi, ninemi tekrar görmek gibiydi. ilk fırsatta ziyaret ederek ellerini öptüm. İkisi ile de teması kaybetmemeye çalıştım. 23. Kasım sabahı gazetede büyük bir üzüntüyle vefatını öğrendiğim Sayın MUSTAFA NEJAT HALULU, İzmir/Karşıyaka'da oturmaktaydı. Gittiğimde ziyaret ettim, ellerinden öptüm. Annemi ve ninemi tanıdıklarını öğrenince daha da yakın hissettim. Bu yaz tekrar kendilerini ziyaret etmekte kararlıydım ama ne yazık ki kader buna izin vermiyor. Yüce Allah bu müstesna insandan rahmetini esirgemesin, mekânı cennet olsun.


Hiç yorum yok: