11 Nisan 2014 Cuma

YANYALI AİLEDEN GELEN SAYIN SEVİL ÖZKAL'IN EŞİ SAYIN TANJU ÖZKAL'IN ESERİ: SULUBOYA YANYA KALESİ.

Mezunu olduğum Saint-Joseph Lisesi'nden hem ağabeyim, hem akrabam,  Yanya'nın son Belediye Başkanı Yahya Bey'in yeğeni Ergin Tansuğ'un arkadaşı Sayın Tanju Özkal bana kendilerine hediye ettiğim kitaplarımdan ilham alıp bir suluboya çalışması yapmışlar. Bu eserlerini lütfedip bana hediye ederek beni onurlandırdılar. Resmi, kazaen de olsa zarar vermek için çerçevesinden çıkarmadım. Bu nedenle fotoğrafta fark edeceğiniz yansımaların nedeni budur. Ayrıca Sayın Özkal bir de mektup yazmış. Her ikisini de sizlerle paylaşırken bir kez daha teşekkür ediyorum. Sayın Özkal'ın eşi Sevil Özkal Hanımefendi Yanyalı Ali Çimen'in kızıdır. Ali Bey ömrü devletimizin hizmetinde geçmiş önemli bir insanımızdır. Rendalar ile akrabalıkları vardır. (Zaten hepimiz akraba değil miyiz ?)



Hiç yorum yok: