12 Temmuz 2017 Çarşamba

Değerli dostlar;
Yanyalı Derbent ailesinden sevgili kardeşim Selim Derbent Fransa'da yaşıyor.
Geçenlerde Yanya'ya gitti, gezdi, fotoğraf çekti ve hepsini bana gönderdi.
Fotoğraflardan birçoğunu gidişlerimde ben de çekmiş ve bu blog içinde
zaman zaman yayınlamıştım.
Bu nedenle ve tekrar olmasın diye, Selim kardeşimin gönderdikleri içinden farklı bir dizi yapmaya karar verdim: Yanya Sokakları ve Evleri.
Resimleri sıralamadan önce bir anımı anlatmadan geçemeyeceğim:
Geçen yıllarda çektiğim benzeri fotoğraflardan bazılarını arkadaşlarıma göstererek,
"Bilin bakalım bunlar Anadolu'daki hangi yerleşim merkezlerinde çekildi" diye sormuştum.
İstisnasız hepsi bir kentimizi, kasabamızı "Falan yer değil mi?" diyerek tanımaya çalıştı.
Bakalım sizler de aynı duyguya kapılacak mısınız.




















Sevgili Selim, bütün yanyalılar adına teşekkür ederim.


Hiç yorum yok: