4 Nisan 2010 Pazar

BİR YANYALI TORUNU DAHA GEÇMİŞİNİ ARIYOR. BİLGİLERİNİZE SUNUYORUM:

İyi günler Sayın Kocamemi;

Bugün bir tesadüf eseri Yanya blogunuza ulaştım. Herşeyden önce böyle bir blog hazırladığınız, bilgilerinizi paylaştığınız için size teşekkürlerimi sunarım.

Benim dedem, Yusuf Nuri Anter, Yanya 1292 (1877) doğumlu. Babası Mehmet bey ve annesi Zeliha hanım. Kendisi Hukuk Fakültesini bitirdikten sonra Savcı olarak çeşitli yerlerde görev yapmış ve Istanbul’a yerleşmiş. Mezar tasında “Nuri Ağa Zliguşa Ahfadından” yazar. Ancak bu Zliguşa kelimesini ne Türkiye’de, ne Yanya’da, ne de internette bulamadım. Belki siz beni aydınlatabilirsiniz bu konuda. Bir blogunuzda bir Yanyalı'nın geniş kapsamlı bir soy ağacı çıkardığından söz ediyorsunuz, belki ben de orada köklerime ait bilgi bulabilirim diye düşündüm. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Saygılarımla,

Esat Anter

Cell +90 533 647 0148
Tel +90 216 302 3284
Cell While in US (720) 352 3248

Hiç yorum yok: