21 Şubat 2009 Cumartesi

KOCA ÇINAR (2)


Yanyalı "iki koca çınar"dan bahsetmiştim: Lütfü Karadağ ve Emin Derbent büyüklerimiz. Bu kez kızı (*) Sayın Özlem Derbent Evinç "BİZİM GAZETE"nin 31.01.2009 nüshasını gönderdi. Sayın İskender Özsoy, koca çınarlardan Emin Derbent ile röportaj yapmış (buna da kızıyorum ya: Mülâkat yabancı sözcük dediler yerine Fransızcasını koydular, neyse, bu başka konu). Ben de blogumu okumak nezaketini gösterenlerle paylaşmak istedim. Keşke böyle belgeler ve bilgiler gelse de Yanyalılar hiç olmazsa sanal ortamda kaynaşsalar.
(*) Torunu yazmışım, özür diliyor, düzeltiyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bülent bey,
Sadece küçük bir düzeltme : Emin Derbent'in torunu değil kızıyım.
Selamlar,
E.Özlem Derbent

Adsız dedi ki...

Bülent bey,

Sadece küçük bir düzeltme : Emin Derbent'in torunu değil, kızıyım.
Selamlar,
E.Özlem Derbent