8 Ocak 2009 Perşembe

SİZ DE YAZIN.

Blogumu inceleyen ve/veya Yanya'nın Gözyaşları adlı kitabımı okuyanlardan beni mutlu eden yazılar alıyorum. Bunların hepsini buraya aktarmam mümkün olmadı. Ama yakın geçmişte biri Fransa'dan, diğeri Yunanistan'dan gelen e-postalardan sonra şimdi de gene Fransa'dan bir mesaj aldım. Hiç olmazsa bunu yayımlayayım dedim. Bundan sonra da yayımlamak istiyorum ama mesajı gönderenlerin iznini almadan bunu yapamam. Bu nedenle sizlerden bloga doğrudan yorum yapmanızı ya da bu izni verdiğinizi belirten bir notu e-postanıza eklemenizi rica ediyorum.

"Sayın Kocamemi,
... Kızkardeşim bugün web sayfalarinda gezinirken blogunuzu rastgele bulmuş ve bana da iletti. Henüz tümünü okumaya firsat bulamadım ama okuduğum kadarıbile sizleri candan kutlamama fazlasıyla yeterli. Mütevazi bir girişimin çok ötesinde toplayıp bizlere sundugunuz bilgiler bilimsel kaynak niteliğinde. Bütün Yanyalıların size yardımcı olmalarını ve bu değerli sitenizin daha da zenginleşmesini dilerim. Babamın cok iyi arkadaşı Raif Karadağ'ı bizzat tanırım. Birlikte ailece çok güzel anılarımız vardır. Ünlü Yanyalılar arasında Urfa mutasarrıfı Yanyalı şehit Nusret Bey de olabilir bence ...
Selim DERBENT
Fransa"

Bu mesajda adı verilen Urfa Mutasarrıfı Yanyalı Şehit Nusret Bey hakkında bilgi sahibi olanlardan bu bilgiyi benimle paylaşmalarını rica ediyorum.

Hiç yorum yok: