31 Ekim 2008 Cuma

ESKİ TÜRK TARZI YANYA EVLERİ RÖLÖVELERİ










2 yorum:

Adsız dedi ki...

Efendim,saygılarımla, her ne kadar yorum göndermeye çalıştıysam da nasıl oldu anlayamadım. Bu bloğun yabancısıyım(her ne kadar bu blogda benim de bloğum olsa da) çünkü kullanamıyorum. Size resimlerle ilgili yorum göndermek istedim. Bir sürü yazı yazdım olmadı. Rölöve resimleriniz için yazıyorum. Çizen Kaleme, ele, yüreğe ve emeğe Saygılarımla

Ra55 dedi ki...

Merhabalar,

Ben daha önce "ra55" rumuzlu ziyaretçilerinizdenim. Bu hesabımı kapattığım için sayfanızda rumuz resmi aktif değildir. Şu andaki blog adresim: http://yazblogcu.blogspot.com'dur.
Sayfanız o zaman ilgimi çekmişti. Sayfanızı merak ettim ve Google'de "yanya evleri" şeklinde aradım ve yeniden blog sayfanıza ulaştım.

Efendim, selam ve daualarımla sizi en Güzel'e emanet eder, saygılarımı sunarım.